Naar de film opeens heel bijzonder

Het jaar 2021 stond in het teken van creativiteit en improvisatie voor Filmhuis Wassenaar. Van compleet gesloten tot 1 juli, tot open met een aangepast stoelenplan, tot volledig open met een Corona Toegangsbewijs en weer volledig dicht vanaf 18 december. Het vroeg om een hoop flexibiliteit van medewerkers, vrijwilligers en bezoekers, waar wij nog altijd heel dankbaar voor zijn.

De 3 meest bezochte films:

1. The Father
  2. James Bond – No Time to Die
  3. De Club van Sinterklaas en het vergeten Pietje

Filmclub 10 jaar

In september 2021 zou ons “tienjarig bestaan” gevierd worden. Voor ons als vrijwilligers een mooie gelegenheid om onze groep bezoekers te bedanken voor hun komst iedere week en om meer bekendheid te geven aan ons bestaan. Helaas verliep het anders. Vanwege corona waren er de eerste zes maanden geen voorstellingen. Daarna konden we onder restricties (o.a. 1,5 meter) voor een gelimiteerd publiek wekelijks wel films vertonen. Onze sfeer bleef behouden en de jubileumvoorstelling had een feestelijk tintje. Wij zijn trots op het nog steeds groeiende aantal bezoekers en blij met de samenwerking en het vertrouwen dat de directie in ons stelt en hopen nog jaren door te gaan.

De Filmclubvrijwilligers

Filmbezoekers

Op ontdekking in de bieb

Vorige